CCC Ombouw naar (draadloos?) Android Auto

Alles met betrekking tot iDrive, bluetooth, audio/video, iPod aansluitingen en navigatie.
Flerflep
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 mei 2021, 20:49

CCC Ombouw naar (draadloos?) Android Auto

Bericht door Flerflep » 25 apr 2023, 20:01

Hello!

Ik ben aan het kijken voor een originele AliExpress radio voor m'n E60. Er zijn (o.a.) Nederlandse webshops die ook Android radio's aanbieden maar dat zijn dezelfde radio's met 200 euro erop voor de reseller.

Nu ben ik benieuwd of er toevallig mensen bekend zijn met deze radio en dan met name met de vraag of hij ook DRAADLOOS Android Auto ondersteuning heeft.

Heb je ervaring met een andere unit, met wireless Android Auto dan hoor ik het ook graag! Ik heb een LCI E60 met CCC en Aux.

Ik kom 1 topic tegen maar dat is al bijna 3 jaar oud en dat is een inmiddels flink verouderd Andream systeem. Zelf kijk ik naar het systeem van de foto, iemand hier toevallig specifieke ervaringen mee of tips over het vooral DRAADLOOS verkrijgen van Android Auto?
Afbeelding
2008 BMW E60 LCI 525i N53 AUT

Jeroensum
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 jul 2020, 10:00
Locatie: IJmuiden

Re: CCC Ombouw naar (draadloos?) Android Auto

Bericht door Jeroensum » 08 mei 2023, 19:10

Dat zal mijn topic zijn ;-)

Of deze unit draadloos is kun je het beste bij de verkoper navragen.

De unit die ik in het andere topic bespreek gebruik ik nogsteeds dagelijks en naar volle tevredenheid.

Net zoals jij ontbeerde ik wel een draadloze oplossing. Ik heb de fix gevonden in AAwireless. Deze plug je in de usb aansluiting 1x verbinding opzetten via de app op je foon en ik heb er eigenlijk geen omkijken naar.

De unit is hier te verkrijgen voor 8 tientjes.
https://www.aawireless.io/shop

Behalve mijn andream unit ondersteunen ze meer merken en modellen. Als je twijfelt kun je ze een bericht sturen.
BMW E61 - 530d High Executive

beamerbeaner530
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2023, 17:21

Re: CCC Ombouw naar (draadloos?) Android Auto

Bericht door beamerbeaner530 » 08 sep 2023, 14:29

die ben ik toevallig aan het inbouwen.. stelt niet zoveel voor maar nu werkt alleen m n kachel bediening niet meer op het scherm en de knoppen.. ben er nog mee bezig.. ligt denk ik aan de instellingen van het scherm.. voor de rest perfecte upgrade.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Audio, navigatie en iDrive”