Advies comfortabele banden (velgen)

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
Gebruikersavatar
barky
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 apr 2017, 18:31

Advies comfortabele banden (velgen)

Bericht door barky » 21 apr 2017, 16:35

Beste forumers,

Sinds een maandje heb ik een e60 530d onder mijn kont en vind em heerlijk rijden. Momenteel zitten er originele velgen onder (met 10 van die dikke spaken :duimen: ). Opzich vind ik deze erg mooi, ben zelf niet zn fan van die open dunne spaak velgen.

Van banden heb ik Falken Ecorun 225/50R17 94W. Deze zijn allemaal over een maand of 2 aan vervanging toe. Mijn ervaring met deze banden zijn wel goed. Heb hiervoor alleen nog maar 19ich 40hoog banden gereden onder me Golf6 en VWeos. Dit stuiterde altijd lekker over het spoor en andere oneffenheden. :P

Nu ik voor mn werk elke dag een uur in de auto zit ben ik toch meer richting comfort ipv snelheid aan het gaan. Graag zou ik iets grotere velgen willen maar toch wel lekker hard over het spoor willen rijden zonder dat er ook maar iets trilt(kraakt) aan me bimmer. :W

Wat zouden jullie adviseren? Me e60 is zwart van kleur met chrome sierlijsten en grill en wil staalkleur wel houden voor velgen. Me bestaande velgen houden is ook een optie. :ja:

ps. zouden X3 velgen staan onder een 530d (die dikke 5spaaks die aan de onderkant opsplitsen in 2 delen :popcorn:
BMW E60 530d LCI Handgeschakeld > Verkocht
BMW E87 118d LCI Handgeschakeld > Verkocht
BMW E60 525D Automaat

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Performance en tuning”