Goede autospuiter gezocht

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Thijsvdvorst
Berichten: 114
Lid geworden op: 27 mar 2018, 18:55

Goede autospuiter gezocht

Bericht door Thijsvdvorst » 28 apr 2018, 09:49

Hallo liefhebbers,

Ik zoek een goede auto spuiter om een setje m5 bumpers te spuiten. Ook heeft de vorige eigenaar helaas een aantal kleine schade plekjes gereden op de motorkap/zijscherm en ook op ze zijkant van het zijscherm zit een kleine deuk zonder lakschade.

Mijn vraag is of iemand een goed adres weet om dit te laten herstellen/spuiten en of mensen foto's hebben van het resultaat op hun auto.

Iedergeval heel erg bedankt.

JBer
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2018, 15:18

Re: Goede autospuiter gezocht

Bericht door JBer » 29 apr 2018, 20:47

Heb ook een keer een ongelukje gehad met mijn BMW E39 touring.
Heb erg goede ervaring met Theo van Kooten in Veenendaal. Perfect carosseriewerk en spuitwerk. Geen kleurverschil. Geen steenslag meer te zien. En schappelijke prijzen. Doe er je voordeel mee. Vr gr Jaap

AdE39
Berichten: 1319
Lid geworden op: 14 jan 2011, 19:48

Re: Goede autospuiter gezocht

Bericht door AdE39 » 29 apr 2018, 23:54

Goede avond beste Thijs,

Het zou een beetje gemakkelijker zijn, als u uw omgeving of provincie bekend zou maken.
U kunt dan ook een stad of een groot dorp in uw omgeving vermelden, als u dat wilt.
Dit natuurlijk gelet op de privacy.

Dit voorkomt voor u, dat u reacties gaat krijgen uit andere provincies en verre afstanden.

Succes met het vinden van een goede auto spuiter, deze zijn er genoeg in Nederland. :duimen:

Met vriendelijke groet,

Ad

Thijsvdvorst
Berichten: 114
Lid geworden op: 27 mar 2018, 18:55

Re: Goede autospuiter gezocht

Bericht door Thijsvdvorst » 30 apr 2018, 05:58

Dat is wel een goede ja, als liefst in Noord-Holland. Maar net er buiten mag ook, het gaat me meer om de kwaliteit dan de afstand die ik er voor moet afleggen.

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Goede autospuiter gezocht

Bericht door Bart70 » 01 mei 2018, 08:05

Sorry, foutje, Noord Holland weet ik zo even niemand

Thijsvdvorst
Berichten: 114
Lid geworden op: 27 mar 2018, 18:55

Re: Goede autospuiter gezocht

Bericht door Thijsvdvorst » 01 mei 2018, 15:39

Bart70 schreef:Sorry, foutje, Noord Holland weet ik zo even niemand
Geen probleem, het is geen spoedreparatie of iets. Het is meer de puntjes van de vorige eigenaar even herstellen.

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Styling”