TV beeld uitval en meer...

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
Meip
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2018, 16:58

TV beeld uitval en meer...

Bericht door Meip » 13 nov 2018, 17:17

Hi there,
Ik heb al een aantal jaar een heel fijne Fjordgrau BMW 523i Touring. Wat een heerlijke auto...
Een tijdje geleden viel af en toe het tv-schermpje helemaal uit, maar dat duurde steeds kort. Het werd jammergenoeg steeds frequenter en inmiddels is deze er helemaal mee gestopt. Dit is tegelijkertijd gegaan met een aantal andere dingen, zoals het geluid van de afstand bij het achtertuit rijden en het geluid van de richtingaanwijzer.
Het schermpje krijgt nog wel stroom, wordt dan weer eens wit en dan weer donker, met af en toe storingsstrepen.
Iemand een idee wat ik moet doen?
Zou heel fijn zijn...

Meip
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2018, 16:58

TV beeld uitval en meer

Bericht door Meip » 24 apr 2019, 11:28

Hi,
Ik hoop zo dat iemand mij kan helpen, zodat ik nog kan blijven rijden in mijn heerlijke 523 touring.
Even geleden haperde het scherm van de radio / computer console en hij stopt er steeds vaker mee. Als dat gebeurt, doen ook achteruitrijlicht en het geluid van de richtingaanwijzer het niet. Weet iemand aan welke module dit zou kunnen liggen?
Laatst gewijzigd door Bart70 op 25 apr 2019, 07:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Zelfde onderwerpen samengevoegd en titel aangepast op elkaar

martindebelitos
Berichten: 533
Lid geworden op: 16 mei 2016, 11:25

Re: TV beeld uitval en meer...

Bericht door martindebelitos » 29 apr 2019, 10:23

haal het scherm eruit en spuit alle stekkers in met contactspray.idem dito met je computer achterin de auto.alle stekkers achterin loshalen en inspuiten.ook kun je de minpool van je accu een half uur eraf laten.decomputer heeft daarna een kwartier nodig om te resetten als je de minppool er weer opzet.succes martin

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Techniek”