Josephine, mag ik haar te koop aanbieden op dit forum?

Show je BMW E39. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
djape
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 aug 2013, 20:21

Josephine, mag ik haar te koop aanbieden op dit forum?

Bericht door djape » 17 aug 2018, 08:52

Met pijn in mijn hart verkoop ik ‘Josephine’, mijn 16 jaar oude BMW 5 serie. Fysiek (65) is het nu beter om een auto aan te schaffen met een hoge instap (SUV) en daarom ga ik afscheid nemen van haar. 5 jaar geleden werd ik de 4e eigenaar. Er stond toen 250.000 km op de klok. Inmiddels is dat 450.000 km. In die 5 jaar heeft ze alle beurten gekregen volgens het onderhoudsboekje (bij Offenga in Franeker, uiteraard alle rekeningen ter inzage en bij koop worden ze meegegeven). Er is nergens bespaard op onderhoud en reparatie. Natuurlijk kun je de leeftijd van haar aflezen en niet alles doet het meer even goed (bijvoorbeeld de PDC en de achterklep moet soms ondersteund worden met een stok). Maar technisch is ze top, schakelt vloeiend (natuurlijk is de automaat gespoeld) en de 6 cilinders in lijn zoemen nog makkelijk naar haar topsnelheid als je dat wilt. Het leer, burgundy rood (zie je zelden) is nog in goede conditie en ze staat op vrijwel nieuwe Michelins Cross Climate (dus winterbanden hoeft niet). Airco, stoelverwarming, sfeerverlichting, alles doet het.
Ik heb haar een naam gegeven omdat ik haar beschouw als een mooie dame op leeftijd en ik een echte liefhebber ben van de E39 (ik heb er meerdere gehad in de loop der jaren). Daarom wordt ze alleen verkocht aan een liefhebber.

Gebruikersavatar
Peerke007
Berichten: 270
Lid geworden op: 08 mei 2015, 10:46

Re: Josephine, mag ik haar te koop aanbieden op dit forum?

Bericht door Peerke007 » 17 aug 2018, 16:04

Daar hebben ze dit topic voor: viewforum.php?f=585

Enne, foto's helpen wel hoor, met een prijs erbij enzo.

djape
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 aug 2013, 20:21

Re: Josephine, mag ik haar te koop aanbieden op dit forum?

Bericht door djape » 19 aug 2018, 19:17

Peerke007 schreef:Daar hebben ze dit topic voor: viewforum.php?f=585

Enne, foto's helpen wel hoor, met een prijs erbij enzo.
Top dank je. Natuurlijk doe ik er een prijs en foto's bij. Het was meer de vraag of het gepast is op dit forum.

BimmerFan-_-
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2019, 15:48

Re: Josephine, mag ik haar te koop aanbieden op dit forum?

Bericht door BimmerFan-_- » 05 jan 2020, 01:48

Hallo,

Ik ben nog niet zo bekend op dit forum maar is er een reden dat ik niet bevoegd ben om het verkoop forum waar u de link van heeft gedeeld te mogen bekijken?

In de huisregels staat wel dat je 10 berichten moet hebben geplaatst om een advertentie te mogen plaatsen, maar weet niet of dat ook geldt bij het bekijken van advertenties.

Groeten,

BimmerFan-_-
Laatst gewijzigd door Bart70 op 07 jan 2020, 13:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd, quoten van bovenstaand bericht is onnodig en niet toegestaan

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Josephine, mag ik haar te koop aanbieden op dit forum?

Bericht door Bart70 » 07 jan 2020, 13:14

Er is een pb naar je verstuurd

Met vriendelijke groet,

Het BimmerPortal Team
Bart Slegt

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E39) Showroom”