Heb vandaag een offerte laten maken voor mijn Touring. Ik heb gekozen voor een folie met alu glans en een 50 % verduistering. Alleen voor de ruiten achter de B-stijl, dus ook de achterruit. Komt op € 350,-- en ik ben de auto een zaterdag kwijt en zal zelf de binnenpanelen van de deuren halen ( wordt het iets makkelijker van). Dit is ook een beetje een "vriendenprijsje" en mijn achterruit is gemakkelijk bij te komen (kan appart open).
Wat ze ongeveer normaal gesproken rekenen. € 140,-- achterruit, € 100,-- elec ruit deur, € 85,-- vaste ruit, € 25,-- driehoek ruitje. Als je niet flauw valt van deze prijzen moet je zeker eens er naar toe gaan. De prijs wordt per 4-kante meter en moeilijkheid bepaald. Het zal dus per auto verschillen en als je met je auto er naar toe gaat voor een offerte zal het alleen maar meevallen. Het zal ook een meerwaarde voor je auto zijn.
Ik vind het belangrijk dat het goed zit en blijft zitten. Die losse schermen van BMW kosten ook al € 140,-- en zijn er alleen voor de achterdeuren. En die zuignappendingen lijken ook niks. En als die koter op de achterbank zijn vingertjes er achter kan krijgen.......
Mijn auto gaat volgende week zaterdag naar Reclame Assen en zal door Johan Bügel worden gefolied. Er zijn veel bedrijven in Nederland die dit kunnen en de prijzen zullen niet veel verschillen, maar zoek wel iemand die garantie geeft en die een pietje-precies is