Hierbij een aantal foto's ik zal van de week de kleuren uitpluizen komen niet zo goed over op de foto's.
Ter voorbereiding kan men beginnen met een 12v voeding te maken vanaf de accu met daar tussen een zekering van bijv. 15A. Deze draad moet je vervolgens splitsen tot 4 afzonderlijke draden. Deze 4 draden gaan elk op een relais. Op het relais moet je deze monteren op het schakelkontakt. Aan de andere zijde moet men de draden monteren welke naar de trekhaak gaan.
Op de foto's hieronder kan je zien waar je de 'signaal' draden vandaan moet halen deze moet dan op het spoeltje van het relais zetten. Aan de andere kant van het spoeltje moet je een massa kabel monteren welke je simpel weg monteerd aan een moertje in de buurt.
Relais 4 stuks in totaal

Linker bak t.b.v. achterlichten, en linker knipperlicht.

Rechter bak bij de accu t.b.v. rechter knipperlicht.

3de Remlicht men moet hier 12v vandaan halen en de draad geleiden naar de kofferbak. Blauwe draad verlengen tot in de kofferbak. (even een tape eromheen staat 12v op tijdens remmen).

Mocht deze uitleg te ingewikkeld zijn laat het dan even weten dan zet ik nog een foto van een relais erop en ik zal de kleuren nog even opzoeken voor de duidelijkheid.
Groeten
Martijn