Ik zat te denken om mijn Audio-System setje (20cm) in te bouwen in de Bmw, deze komen oorspronkelijk uit mijn golf 4 GTI en dit was een Pasklare set,
ik weet dat dit niet past in de e46, maar nu zag ik dat als je een HarmanKadon systeem hebt, de woofertje's onder de hoedenplank hangen in het midden.
dus was mijn idee om een kistje te berekenen en deze ook ondersteboven te laten spelen in het midden van de hoedenplank.
dit moet inprinciepe wel mogenlijk zijn, maar het probleem waar ik nu mee zit is,
Er zitten 2 ronde uitsparingen in de hoedenplank in het midden, deze zitten dicht, maar die plaatjes kan je er zo uitdrukken waarna er 2 ronden gaten langs elkaar ontstaan voor de HarmanKardon's. als ik hier het kistje onderplaats met de 20cm speakers er in..zou het klaar zijn maar nu is mijn vraag.. er zitten aan de boven kant van de hoedenplank GEEN speaker rooster's oid in het midden.. is dit normaal? is dit bij een Harmankardon speaker set ook niet? zo niet, hoe komt het geluid dan uberhaubt binnen in de auto?
als dit zou kunnen haal ik de orginele speakers achter uit de hoedenplank en komen de 20cm's in de plaats. en komt er voor in een Pasklare set van Bmw uiteraard ook van AudioSystem
Alvast bedankt!

De 2 ijzeren rondjes kun je er idd makkelijk uit wrikken en daarna kun je er een bakje met speakers onder monteren (zo zijn de orginele HK woofers namelijk ook gemonteerd). Het geluid komt zeker wel in de kabine omdat er in je hoedenplank ventilatiegaten zitten. Ik zou de speakers overigens geen hoge tonen laten spelen want die worden lichtelijk geblokt. Mid en lage tonen daarentegen kunnen makkelijk door de ventilatiegaten van je hoedenplank heen. Succes ermee!
zou erg mooi zijn!