bertje schreef:Verder ben ik wel benieuwd waar jou mic was geplaatst dat deze zo galmde. Weet ik dat ik hem daar niet moet plaatsen.
Hi Bert,
De beste plek blijft nog altijd boven je spiegel bij je verlichting. De garage had hem gemonteerd in mijn klokkenhuis (

)
en dat was echt niks. Naast de motorgeluiden was het ergste nog het knipperlicht relais. Ik kon niet meer communiceren wanneer het knipperlicht aan stond.
Doordat ze de draden weg hadden gepropt en niet weggewerkt, en daarnaast een tie-wrap om het mic-draadje gedaan zodat ik geen lengte meer over had, kon ik niet bij de binnenspiegel komen. Het beste wat ik toen kon doen was bovenin de a-stijl. Dat was okay, maar soms waren er galmen, en dat irriteert me. Vandaar dat hij nu in zijn geheel in de achterbak ligt tot ik zin heb om het écht goed in te bouwen.. Daarnaast heb ik nog wat montagehoudertjes nodig die standaard worden meegeleverd en die mijn dealer heeft gesloopt.
- Spoiler: Laat zien
- (misschien dat je nog wat frustratie merkt ,maar naast bovenstaand hebben ze ook gelijk mijn interieurstrips verkloot, de parrot houders afgebroken (ook op het display) en bekleding goor gemaakt. Als ik er dan weer over vertel, komt het er soms wat kort door de bocht uit)