BimmerPortal ‹ 3 Serie ‹ BMW E46 Forum ‹ Audio en Navigatie
mattvanwyk schreef:10: I have an early E46 with the “powered” antenna, Will my radio work?
Some E46s before early 2002 have an antenna that is powered by the factory head unit, when you remove the oem head unit, you remove the power source resulting in sub par radio reception. The fix is to buy a Metra 40-VW53 antenna adapter, connect the blue power wire on it to the red wire in the dynaivn harness. This restores power to the antenna and will improve reception.
is dit een oplossing voor het radio probleem van de D95
Het schijnt overigens dat de D99 een dubbele radio ontvanger heeft die dit belabberde radio ontvangst probleem oplost
Als je op dit moment moet kiezen tussen de V6 D95 of de D99 wat zou iedereen dan kiezen?
De kinderziektes accepteren van de D99 of de ietwat beter ontwikkelde D95 ?

M3Martijn schreef:He Wouter,
Ik heb er ook 1 besteld via navaudio.nl (schijnt het zelfde bedrijf te zijn) in heb hem besteld en betaald op 06-02 en nog steeds niet ontvangen. Ze zeggen mij steeds dat hij niet op voorraad is. Ze zouden hem vandaag versturen maar is WEER NIET gebeurd. Ik blijf het raar vinden. Ze kunnen maar beter leveren, anders ga ik binnenkort inderdaad naar hun bezoekers adres om verhaal/navigatie op te halen! En anders misschien kijken of (als het allemaal niet gaat lukken) gezamenlijk een rechtszaak te starten.

Keer terug naar Audio en Navigatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast