Jouw oplossing om weg te werken via de kabelgoot is een hele goeie. Wel, vanmorgen begonnen met de uitbouw van de CD. De eerste (grootste rechts) interieurlijst ging prima. Voor de tweede (middelste) lijst zit mijn Parrot Blue Tooth, dus dat was even prutsen en priegelen. Uiteindelijk was ook die eruit. Toen de CD speler, nou ik heb me wezenloos zitten zoeken naar hoe ik de grote stekker links boven aan de achterkant van de CD los moest krijgen. Van alles geprobeerd toen op internet gezocht en ja hoor, het zwarte ding moest eerst naar boven geschoven worden en dan ging de stekker er heel gemakkelijk uit. Uiteindelijk gelukt dus. Wel toen CD eruit en in de garage de AUX aansluiting erop gezet, rechts naast de Mode-knop. Heb wel eerst met een kegel-slijpsteentje op een Dremel van die opstaande plaatjes van plm. 0,5 cm op de bodem voorzichtig moeten wegslijpen. Toen zag ik dat er links van de Aan/Uit-Volumeknop van de CD genoeg ruimte was voor de aansluiting, zelfs aangegeven met een tekentje erin. Afijn had toch al een gat geboord dus de aansluiting zit nu dus aan de rechterkant. Zie link met foto's:
http://s1106.photobucket.com/albums/h36 ... %20inbouw/Kabel vastgezet en omdat het al laat begon te worden, besloten om morgen verder te gaan met de inbouw van de CD. Maar goed, het begin is er. Wel is mij duidelijk geworden, dat het eigenlijk allemaal niet zo heel moeilijk is, maar je moet WEL weten HOE je deze zaken moet aanpakken en daar ontbreekt het mij toch nog wel aan, maar ja, ik ben (nog????) geen techneut.